ΟΡΟΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ
Βοήθεια

 

Πώς μπορώ να βρώ το προϊόν που με ενδιαφέρει γρήγορα ;

 
Οι δυνατότητες που παρέχει το site σ’ αυτό το θέμα είναι οι παρακάτω

 

1)       Στην αρχική σελίδα του site θα βρείτε ένα συγκεντρωτικό πλάνο προϊόντων, με τη κατηγορία και τις υποκατηγορίες που ανήκει το καθένα απ’ αυτά

 

2)   Υπάρχει συγκεντρωτική μηχανή αναζήτησης με την οποία μπορείτε να βρείτε το είδος που          θέλετε, χρησιμοποιώντας τουλάχιστον τρία γράμματα από τη περιγραφή του και αποφεύγοντας

να γράφετε τη τελευταία ή τις τελευταίες δύο συλλαβές

Π.χ. Αναζητάτε κάποιο “μαρκαδόρο  Στη μηχανή αναζήτησης καλό θα ήταν να χρησιμοποιήσετε το “μαρκαδ

Παράλληλα σε κάποιες κατηγορίες με αρκετά είδη υπάρχει κριτήριο αναζήτησης (φίλτρο) με βάση τη μάρκα του προϊόντος

 

 

Πώς μπορώ να κάνω μια on-line παραγγελία;

 
Εάν είστε μέλος ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:

Βήμα 1: Βάζετε τα προϊόντα που επιθυμείται στο καλάθι αγορών σας επιλέγοντας τη ποσότητα που θέλετε από το καθένα

Βήμα 2: Όταν έχετε τελειώσει τις αγορές σας κάνετε κλίκ στο “ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ”

Βήμα 3: Kάνετε κλίκ στοTAMEIO

Βήμα 4: To site θα σας βγάλει στη φόρμα των στοιχείων για να επιλέξετε τρόπο αποστολής, τρόπο πληρωμής, και πιθανή διόρθωση των στοιχείων σας και κλίκ στο “ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Εάν η παραγγελία σας ήταν επιτυχής θα σας έρθει ένα e-mail με το κωδικό της

 

Εάν δεν  είστε μέλος μπορείτε ή να γίνετε από την εγγραφή και να ακολουθήσετε τα παραπάνω βήματα η να ακολουθήσετε τη πιο πάνω διαδικασία και να γίνετε μέλος συμπληρώνοντας τη φόρμα του site όταν πατήσετε “ΤΑΜΕΙΟ

 

Πώς μπορώ αποθηκεύσω μια παραγγελία;

 
Το site παρέχει τη δυνατότητα να αποθηκεύσετε όποια παραγγελία θέλετε και να τη μετατρέψετε σε  καλάθι για μελλοντική χρήση

 

Απλά ακολουθώντας την ίδια διαδικασία με τη διαφορά ότι πρίν πρίν πατήσετε “TAMEIO” πατάτε “ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ”, θα μεταβείτε αυτόματα στο κωδικό παραγγελίας που αποθηκεύσατε και κάνοντας κλίκ σ’ αυτόν θα βγείτε πάλι στο καλάθι αγορών σας και επιλέγετε  ΑΓΟΡΑ” κατόπιν “ΤΑΜΕΙΟ” και τέλος “ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Εάν η παραγγελία σας ήταν επιτυχής θα σας έρθει ένα e-mail με το κωδικό της, ο οποίος όμως είναι διαφορετικός με το κωδικό αποθήκευσης

 

Από τη σελίδα “ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ” μπορείτε να διαχειριστείτε όλες τις παραγγελίες που έχετε κάνει καθώς και να δείτε το στάδιο που βρίσκετε η κάθε μια απ’ αυτές.

Παραγγελίες που δεν τηρούν τους όρους συναλλαγής θα ακυρώνονται σε 3 εργάσιμες μέρες εκτός εάν υπάρχει τηλεφωνική επικοινωνία με το πελάτη.

 

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση θέλετε, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά στα  τηλ.: 2103839078-2103816364 σε ώρες λειτουργίας καταστημάτων

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας